Subscribe:

Ads 468x60px

Ads 468x60pxAds 468x60px

Labels

Sunday, December 11, 2011

Apa aku nak namakan kau ?

Baiklah sekarang ini kau dah ada.emm maksud aku kau dah lama ada, cuma aku yang belum menakluki kau sepenuhnya. Hah apa nak buat sekarang. Rancang sesuatu dalam bilik yang alhamdulillah besar juga untuk aku seorang, sempit untuk aku ajak korang masuk. haha..

Aduh nama apa kau eh bilik.

CHARMISTUDIO =P

Ah. aku bosan ngan nama charm.

Emm..

Nama kekasih hati aku yang belum pasti kekal dengan aku.

Nama sumber inspirasi aku. tak. tak. aku tak nak jiwang emas 24 karat kat sini.

Apakata aku try letak nama-nama yang gila. tak ! seharusnya sebut nama yang gila-gila.

Apa yang gila-gila eh?

Akulah. CRAZY + CHARM = CRACHAR STUDIO atau CHAZY atau CRARM

Pergh jenoh nak sebut. sebab aku pelat R. Malu la aku.  =_= "

Nama yang paling senang aku nak sebut adalah CHAZY atau ZYCHA.

Eiiiuuww gile je rasa.  tak mahu tak mahu.

Baiklah yang kedua. emm ini adalah bilik PERAH OTAK aku.

Hah! BILIK PERAH OTAK

pastu bawah dia ada sign kecil tulis

DILARANG MASUK . ADA ORANG GILA DI DALAM

bukan.

BAHAYA. SHUU~ SHUU~.

bukan.

ADA HANTU~ hahaha mesti orang takut. Emm

bukan. apa eh.

apakata TAK PAYAH LAH MASUK. BUKAN ADA APA DI DALAM.

huhh pencuri mesti tak percaya.

apakata seperti.

SIAPA YANG CURI BARANG DI DALAM !!

tipu. helah.

tak sangka aku ambil masa yang lama untuk fikirkan nama bilik aku. kasihan bakal anak aku. emm jap. masa bilik ini dulu mesti ada surat beranak macam aku lahir dulu.

...

...

...

Jap aku sedang memunggah

...

...

...

Tidak ada apa melainkan dinding warna coco ini dan tempat sidai pakaian.

Ok. Apa dia perkataan yang menunjukan sesuatu tempat yang orang suka duduk di dalamnya lama-lama.
STOCKHLEM ntah macam mana nak eja. itu istilah saintifik. emm ini tempat aku lahirkan hero-hero aku yang gila-gila. Jadi aku namakan RAHIM. haha itu tempat lahir budak. Baik aku tengok kamus jap.

The word studio is derived from the Italianstudio, from Latinstudium, from studere, meaning to study or zeal.

Ok cukuplah. Nama kau adalah ...

COCACO ART STUDIO

hhahahahahahahahhahahahha aku ketawa je nama kau.
tapi aku suka. tak mengapa aku sentiasa gembira dengan nama kau.

huhuuuu masa aku gerakkan mulut aku cakap COCACO tu aku membayangkan
wajah MOON GEUN YOUNG

Ok sekian.
Siap sedialah COCACO 


2 comments:

TheAceShooter said...

==....
besar x bilik 2???
ade besar cam 1 compartment bilik kt mahallah ABC...
cbe tukar COCACO==>COCOCARM
ak suggest jer...

charm said...

emm saiz?? rasanyer macam saiz compartment yang hujung kecil ABC tu..senang cerita compartment aku ngan naqi masa kat 203 dulu.. atau hadri dan syafiq masa 110.. haha.. tapi aku rasa besar daripada itu sedikit.. hohoo.. bagus juga COCOCARM..mungkin COCACO tu ada elemen COCAcO... LA.. air gas tu..
emmm COCACO je la. nak focus mende lain pula..huhuu ^^ thnx